7 moduri prin care puteti atrage clientii locali

Internetul este global, dar poate fi si local. Aceasta inseamna ca puteti atrage mai multi clienti tintind utilizatorii de Internet care cauta informatii despre bunuri si servicii din zona dvs. Mai exact, veti putea atrage cu mai multa usurinta clientii locali daca veti urmari sfaturile de mai jos pana la ultimele detalii.

Iata cateva sfaturi care va vor ajuta sa incepeti o campanie locala de marketing online

  1. Revendicati-va inregistrarea pe Profilul Companiei pe Google

Google afiseaza o harta cu listari de companii atunci cand oamenii cauta o afacere locala. Dar pentru a aparea pe aceasta harta, trebuie sa fiti inregistrat la Profilul Companiei pe Google. Aceste listari sunt gratuite, iar revendicarea dvs. va creste vizibilitatea online. Acest lucru face ca acesta sa fie un pas esential pentru orice afacere concentrata pe plan local. Pur si simplu accesati Profilul Companiei pe Google si urmati instructiunile pentru a incepe.

  1. Listati afacerea dvs. in directoarele locale

Companiile canadiene ar trebui sa profite de directoarele online locale. De asemenea, puteti face o cautare pe Internet pentru directoare de afaceri din zona dvs. si puteti adauga compania dvs. la toate acele liste.

  1. Stabiliti o prezenta de afaceri pe Facebook

Facebook se refera la crearea si promovarea relatiilor si poate fi un mijloc de a ajunge atat la clienti noi, cat si la clienti existenti, ca parte a campaniilor de marketing locale. Cand creati o pagina de Facebook cu profilul dvs. de afaceri, puteti alege sa fiti prezentat ca o companie locala.

Asigurati-va ca pagina dvs. are un aspect profesional si ofera continut captivant care reflecta cultura si valorile afacerii dvs.

  1. Participati la bloguri locale si forumuri de pe Internet

Creste-ti vizibilitatea lasand comentarii sau scriind articole pentru invitati pe blogurile locale si forumurile de pe Internet. Asigurati-va ca semnatura dvs. include informatiile dvs. de contact si adresa site-ului web.

De asemenea, este o idee buna sa fii activ pe retelele sociale pe care le folosesc clientii tai, cum ar fi Facebook, Instagram si LinkedIn. Postand si comentand postarile altor persoane, poti deveni parte dintr-o comunitate si te poti pozitiona ca un expert in domeniul tau.

  1. Obtineti expunere pe site-urile web locale

Crearea de relatii cu alte organizatii, cum ar fi organizatiile caritabile locale, asociatiile profesionale si mass-media va poate castiga expunere pe internet local atunci cand publica stiri despre afacerea dvs.

  1. Faceti mai usor pentru clientii locali sa va gaseasca pe Internet

Daca doriti ca site-ul dvs. sa apara in partea de sus a listei atunci cand utilizatorii locali cauta online produsele si serviciile dvs., ar trebui sa alegeti cuvinte cheie care descriu oferta dvs. unica si locatia geografica. Asigurati-va ca va construiti prezenta web locala folosind tehnicile SEO potrivite.

Si nu uitati: site-ul dvs. este piatra de temelie a strategiei dvs. de marketing. Asigurati-va ca informatiile dvs. de contact apar pe fiecare pagina.

  1. Localizati-va publicitatea cu plata-pe-clic

Majoritatea motoarelor de cautare ofera optiunea de a va localiza publicitatea pe internet cu plata-pe-clic. Rezolvati zona geografica pe care doriti sa o vizati si sa ajungeti la publicul vizat.