Email marketing – cea mai buna modalitate prin care te poti conecta cu clientii tai

E-mail marketing amane o strategie eficienta pentru a oferi clientilor tai mai multa valoare, dincolo de a le vinde un produs sau un serviciu. Poate imbunatati vanzarile, perspectivele si interesul pentru compania ta, daca depui efort pentru a trimite e-mailuri relevante pentru clientii tai.

Poti face acest lucru trimitand e-mailuri care ofera clientilor mai multe informatii despre produsul tau., sfaturi despre cum sa-l utilizeze sau un contact al companiei daca doresc sa sune.

Cate e-mailuri ar trebui sa trimit?

Nu exista reguli stabilite si clare. Cel mai bun mod este sa stabilesti asteptari pentru clientii tai atunci cand oferi anumite informatii sau programul prin e-mail cu privire la tipul de continut (de exemplu, vanzari, noi sosiri, servicii, sfaturi) pe care il vor primi si cat de des (de exemplu, nu mai mult de o data pe saptamana).

Pentru a seta un numar si o frecventa, incepe prin a intelege cat de mult continut cu valoare poti reutiliza sau crea. Vei putea monitoriza acoperirea e-mailurilor tale analizand datele legate de e-mailurile tale si modul in care acestea contribuie la obiectivele tale de afaceri.

Totul tine de clientul tau

Incepe prin a face totul personalizat astfel incat sa inceapa sa conteze. Atrage clientii ca persoane fizice.

In primul rand, daca operezi intr-un mediu multilingv, trimiteti e-mailuri in functie de preferintele de limba ale clientului.

Alege un subiect care stii ca reprezinta un interes pentru clientul tau. In plus, asigura-te ca trimiti e-mailurile cu un nume pe care persoana il recunoaste, de exemplu, numele companiei sau al managerului de cont.

Ce se intampla daca nu ai o lista de e-mailuri?

Incepe prin a te inscrie la unul dintre furnizorii tai. Sunt solutii tehnologice esentiale pentru a te asigura ca e-mailul tau ajunge la casuta postala a clientului si evita sa fie semnalat ca nedorit.

Trebuie sa ai consimtamantul clientilor pentru a obtine adresele lor de e-mail pentru a incepe sa va construiesti lista. De asemenea, poti colecta carti de vizita la targuri sau evenimente de networking pentru ati construi lista.

Daca afacerea ta are un site web unde clientii isi pot lasa adresele de e-mail prin comentariile lor sau pot plasa comenzi online, il poti folosi si pentru ati construi lista. Ar putea fi vorba de adaugarea unei casete de selectare pentru a le colecta consimtamantul.

Continua sa colectezi date si actionezi in functie de acestea

Poate fi tentant sa iti intrebi in permanenta clientii. Este putin probabil ca oamenii sa petreaca timpul pentru a completa cu exactitate un formular cu prea multe campuri. Ar trebui sa colectezi doar ceea ce ai nevoie, cum ar fi numele, industria, adresele de e-mail si codurile postale.

Construieste o relatie cu mai multe persoane cu acelasi efort

Timpul si costul pentru a trimite un e-mail la cinci persoane este acelasi cu trimiterea unui e-mail catre 50 de persoane.

Cu efortul potrivit, marketingul prin e-mail te poate ajuta sa construiesti o relatie cu clientii tai. Acest lucru se poate face prin intelegerea mai intai a clientilor tai si a intereselor acestora.

In timp, aceste relatii se pot traduce in noi oportunitati, vanzari sau parteneriate pentru afacerea ta.