E-mail Marketing

Atragi şi fidelizezi clienții cu servicii complete, prin managementul comunicării strategice.

Your browser does not support the canvas element.
La fel ca propria ta echipă internă, dar cu ani de experiență și expertiză acumulată într-o multitudine de industrii, echipa de experţi în e-mail, SMS și push a SEOClub construiește pentru tine o strategie unitară, bazată pe rezultate, implementând-o apoi perfect pentru a-ți genera engagement și venituri.
Oferim:
  • Managementul serviciilor complete
  • Strategie cuprinzătoare și inovare
  • Echipe cu experienţă, responsabile de conținut și design
  • Monitorizare avansată a livrabilității
  • Codificare, testare și implementare
  • Oportunități de analiză și optimizare
  • Dezvoltarea strategiei bazate pe rezultate
  • Servicii de creștere a listelor de e-mail și SMS
  • Automatizare declanșată comportamental și bazată pe date
  • Planificarea și executarea campaniei coezive
  • Proiectare pe mai multe dispozitive

Analize și optimizări avansate

Marketing complet prin CRM și e-mail

Abordarea bazată pe rezultate a agenţiei noastre în ceea ce privește gestionarea unitară a comunicării, inclusiv prin e-mail, SMS, notificări în aplicație și push te va ajuta să stimulezi engagementul, conversiile și retenţia.

Dezvoltarea strategiei unitare și cartografierea traseului

Oferim clienților o strategie generală de dezvoltare a programelor, identificând punctele cheie de comunicare în traseul clienților și incluzând un amestec complementar de recurenţă calendaristică consistentă și un parcurs al inițiativei strategice, care prezintă oportunitățile prioritare ale programului.

Optimizarea atragerii prin e-mail și SMS

Necesară valorificării traficului generat de canalele de achiziție, echipa noastră acordă prioritate construirii și / sau optimizării experienţei clienților pe website pentru a maximiza ratele de conversie și a crește volumele listelor de contacte.

Managementul temporizării

Colaborăm îndeaproape cu clienții pentru a dezvolta și a propune o cadență de trimitere consistentă, având conținut valoros, pentru a menține abonații implicați și pentru a valorifica oportunitățile de conversie, reducând în același timp riscurile de livrabilitate cu cele mai bune practici de trimitere.

Dezvoltarea de automatizări declanșate comportamental

În comparație cu e-mailurile, automatizările declanșate comportamental generează un răspuns de conversie cu 624% mai mare pentru același număr de trimiteri. Echipa noastră acordă prioritate dezvoltării celor mai de impact automatizări declanșate comportamental și bazate pe date, pentru a ajunge la clienți în punctele cheie din parcursul lor virtual, pentru a-i duce mai departe în procesul de achiziţie.

Curăţarea listelor și segmentarea avansată

În comparație cu e-mailurile, automatizările declanșate comportamental generează un răspuns de conversie cu 624% mai mare pentru același număr de trimiteri. Echipa noastră acordă prioritate dezvoltării celor mai de impact automatizări declanșate comportamental și bazate pe date, pentru a ajunge la clienți în punctele cheie din parcursul lor virtual, pentru a-i duce mai departe în procesul de achiziţie.

Monitorizarea cuprinzătoare a livrabilității

Utilizăm instrumente avansate de monitorizare a livrabilității pentru a ne ajuta în mod consecvent la atenuarea, identificarea și remedierea oricăror probleme de livrabilitate care trimit e-mailurile în Spam sau pe listele de block. Folosim cele mai bune practici de livrabilitate pentru a ne asigura că e-mailurile ajung în Inbox.

Cum se leagă adresele IP de marketingul prin e-mail?

Adresele IP reprezintă coloana vertebrală pentru expeditorii de e-mail. Reputația adresei IP, evaluată de furnizorii de servicii de internet, determină în mare măsură dacă e-mailurile dvs. ajung în căsuța de e-mail sau dacă sunt redirecționate către un folderul Spam. Majoritatea furnizorilor mari de e-mail gestionează configurarea adresei tale IP și te vor găzdui pe un IP împreună cu alți expeditori, care au profiluri de implicare similare. Livrabilitatea poate fi afectată negativ dacă un alt expeditor din grupul de adrese IP ajunge la o listă de e-mail cumpărată fără consimțământ prealabil de înscriere. De aceea, furnizorii de e-mail monitorizează cu atenție profilurile de renunțare, iar companiile mai mari aleg să selecteze adrese IP dedicate chiar și pentru diferite segmente de comunicare prin e-mail între clienți potențiali, clienți existenţi și clienți care la un moment dat au manifestat un interes specific.

Este o practică obișnuită să se limiteze constant trimiterile de e-mail, pentru a fi recunoscut ca expeditor legitim de e-mail. Creșterile constante în volum sunt mai bine primite decât listele mari de e-mail, noi recomandăm creşteri de aproximativ 15%. Ratele raportului de respingere a e-mailurilor și de spam ar trebui monitorizate îndeaproape și controlate strategic.

Ce valori de referință sunt cele mai importante?

Pentru a fi un marketer ∂ de e-mail, trebuie sa monitorizaţi o serie de indicatori de engagement. Rata de clickuri pe e-mail ca procent din totalul e-mailurilor trimise este un indicator comun la primul nivel de evaluare a succesului implicării abonaților din listă. Rata de deschidere a e-mailurilor este primul reper al succesului, iar rata de click pe baza deschiderilor este un criteriu de evaluare a gradului de angajare al șabloanelor de e-mail, clickurile ca procentaj din trimiteri fiind un indicator combinat care rezumă eficacitatea generală a angajamentului. Rata de clickuri ca procentaj din e-mailurile trimise este primul reper pe care specialiştii il folosesc pentru evaluarea performanței, făcându-se raportarea la e-mailurile care au fost trimise în același timp cu un an în urmă. Este necesară monitorizarea îndeaproape a ratei de respingere a e-mailurilor, pentru ca acestea să rămână în nivelurile impuse de ESP. Segmentele de liste de e-mail cu rate de respingere ridicate pot necesita servicii de detectare a adreselor de e-mail retrase, singura variantă de a menţine rata de respingere în conformitate cu limitările impuse din punct de vedere al reglementărilor legale.

Rata de raportare a spamului este un alt indicator esențial al performanței campaniei şi a calităţii listei. Redactarea atentă a e-mailurilor, șabloanele de e-mail și cele mai bune practici de livrare pot ajuta la reducerea ratelor de raportare a spamului. Numărul mediu de campanii de e-mail trimise pe lună într-un anume domeniu este un reper important de cadență pe care specialiștii în marketing ar trebui să-l ia în considerare, tocmai de aceea strategiile pe care le propunem includ comparații din nişa de activitate referitoare la standardele de implicare pe baza deschiderilor, clickurilor și conversiilor.

Ce e preferabil, cumpărarea unei liste de e-mailuri sau marketingul prin e-mail opt-in?

Multe companii subestimează riscurile și provocările atunci când cumpără o listă de e-mail. Deşi, în conformitate cu regulamentul CAN-SPAM, este legal să trimiți corespondență prin e-mail la adrese din Statele Unite fără a fi înscris în prealabil, practica aceasta îţi va aduce restricții de la principalii furnizori ESP. Specialiștii în marketing prin e-mail găsesc mai rentabilă utilizarea gateway-urilor de accesare a website-urilor și a rețelelor de socializare, în care inițiatorul contactului este solicitantul, iar comunicările rezultate sunt direcționate către interesele sale. Numărul mondial de conturi de e-mail a crescut constant, iar consumatorii au demonstrat că abandonează foarte rar conturile. Experţii consideră că sunt de 6 ori mai predispuși să obțină un click-through dintr-o campanie de e-mail decât dintr-o postare pe social media. Campaniile de e-mail automatizate au de obicei o creștere de peste 8 ori a ratelor de deschidere și o creștere de 6 ori a veniturilor suplimentare generate. Mesajele de e-mail automatizate au în medie rate de deschidere cu peste 70% mai mari și rate de click cu peste 150% mai mari decât campaniile de eșantionare prin e-mail.

Ce este cel mai eficient pentru marketingul prin e-mail în 2024?

Marketingul prin e-mail s-a adaptat foarte bine la dispozitivele mobile și este cuantificat ca un canal de marketing ROI de top. Credeţi sau nu, încă mai pot fi valorificate adrese de e-mail care au fost colectate acum peste 20 de ani. Valoarea şi durata de viaţă a următoarei adrese de e-mail pe care o colectaţi ar putea fi mai mare decât vă aşteptaţi. În 2017, specialiștii în marketing prin e-mail au crescut listele prin tehnici de pionierat opt-in, după declanșatoare de intenții gestuale, demonstrându-se că mesageria care răspunde la gesturi crește semnificativ ratele de înscriere la e-mail. Noi oferim un program strategic de marketing prin e-mail personalizat, care să te poziţioneze cel mai bine în industrie. Mărcile păstrează o recurenţă regulată a trimiterii de campanii prin e-mail, trimiţând în medie lunar șapte campanii de e-mail, pe care noi promitem să le facem cu adevărat remarcabile. Punem la dispoziţie chiar şi un ghid de planificare a acestora, care să faciliteze atingerea unor noi niveluri de implicare a abonaților.

Care a fost cel mai bun software de marketing prin e-mail în 2024?

Dacă sunteţi o companie mică, vă recomandăm MailChimp, deoarece simplifică șabloanele de e-mail, facilitează mai ușor testarea divizată și are campanii automatizate mai bune. Pentru o companie de dimensiuni medii și mari, Hubspot este favoritul nostru. De la segmentarea avansată a listei de e-mailuri, până la șabloane de e-mail reutilizabile eficiente și capacități de testare împărțite, Hubspot le include pe toate. Programele de marketing prin e-mail care deservesc companiile din Fortune 500 și altele de dimensiuni mai mari adesea au mai multe sisteme și tehnologii de urmărire pentru a oferi performanțe ridicate in cazul campaniilor de e-mailing. Sprijinim companiile mari prin RFP și noul proces de integrare ESP pentru a ne asigura că sunt utilizate şi disponibile caracteristici performante și o monitorizare de calitate. Pentru o companie cu astfel de necesitati recomandăm SalesForce Marketing Cloud.

Cum poate marketingul prin e-mail să ajute alte canale de marketing precum publicitatea PPC, promovarea în rețelele de socializare și SEO?

Firma de cercetare a pieței Econsultancy a arătat într-un sondaj realizat de specialiștii în marketing pe baza ROI că marketingul prin e-mail oferă cel mai înalt nivel de rentabilitate. Pentru a înțelege de ce e-mailul este atât de eficient pentru a determina achiziţia și pentru fidelizare, este important să realizăm că e-mailul este ca un catalizator. Campaniile de e-mail segmentate pot debloca noi niveluri de achiziție a clienților potențiali și pot asigura retenţia clienților existenţi.

Mai ai întrebări?

Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să incepem colaborarea