ata ce trebuie sa stii cu privire la continutul generat de AI pentru site-urile web si SEO

Continutul generat de AI poate avea ca rezultat castiguri pe termen scurt, pe termen mediu si lung, in schimb site-urile web care se bazeaza pe continut generic AI vor avea tendinta de a suferi pierderi mari de trafic.

Ce spune Google despre continutul generat de AI pentru SEO

Cel mai important motor de cautare din lume are o parere foarte importanta despre continutul generat de AI.

Din punct de vedere tehnic, continutul generat de inteligenta artificiala nu contravine regulilor Google.

Cu toate astea, obiectivul principal al Google este de a oferi utilizatorilor cea mai buna experienta, oferind rezultate de cautare de calitate, bazate pe intentia de cautare.

Pentru a-si indeplini misiunea, Google se concentreaza pe recompensarea continutului de inalta calitate, fiabil si util, cu pozitii de top.

Din pacate, continutul generat de AI nu este intotdeauna exact. Nici nu garanteaza ca acesta va fi original.

Iata un exemplu: sa presupunem ca doua companii folosesc acelasi exemplu pentru a cere ChatGPT sa creeze un articol despre cele mai bune instrumente de marketing prin e-mail. Sunt sanse ca ChatGPT sa produca continut foarte similar pentru ambele interogari. Deoarece Google pretuieste continutul unic si util, aceste companii vor avea parte de clasamente mai scazute in rezultatele motoarelor de cautare.

Continutul de cea mai inalta calitate are parte intotdeauna de aceste caracteristici

Scopul paginii este benefic si nu are potential de a provoca rau.

Acuratetea informatiilor este analizata cu atentie si la cel mai inalt standard posibil.

Continutul arata originalitate, talent si pricepere si transmite experiente de prima mana si/sau instruite.

Autorul si domeniul site-ului web sunt asociate cu o reputatie foarte pozitiva.

Titlul paginii (eticheta titlu si H1) rezuma si reflecta cu acuratete continutul.

Exista informatii adecvate despre creatorul de continut.

Nu exista reclame sau alte elemente (de exemplu, interstitiale si ferestre pop-up) care sa interfereze semnificativ cu experienta consumatorului.

Conteaza Google mai putin acum?

ChatGPT i-a indemnat pe concurenti sa-si impinga propriile produse pe piata, initiind „razboaiele AI”.

Microsoft a investit masiv in Open AI, facand Microsoft Open AI furnizor exclusiv de cloud computing. In schimb, Microsoft extinde tehnologia Open AI pe propriile sale platforme, inclusiv Bing.

Desi sunt sigur ca ambele tehnologii vor continua sa se dezvolte si ca vor aparea mai multe alternative, adevarul este ca, pana in prezent, tehnologia OpenAI de la Bing este cu un pas peste cea a Google-ului.

Continutul creat de om conteaza mai mult ca oricand

Un lucru este sigur: AI a scazut costul mediu de generare a continutului, din acest motiv va inunda piata mai mult ca oricand, iar continutul generat de AI va deveni din ce in ce mai saturat si devalorizat.

Continut excelent – continut care iese in evidenta – nu este previzibil.

Experienta si expertiza ta, combinate cu gandirea creativa, ofera continutului tau un avantaj fata de concurenta AI. AI nu poate sa exemplifice atat de bine anumite situatii asa cum o poate face un om.