6 moduri prin care va puteti transforma fanii de pe retelele sociale in clienti

Asa ca afacerea dvs. a facut un pas in retelele sociale. Aveti o pagina de Facebook si scrieti activ pe Twitter si pe blog? Cel mai bine dintre toate: este sa aveti o lista tot mai mare de urmaritori din retelele sociale.

Iata sase sfaturi pentru a va spori succesul conversiei in vanzarile in retelele sociale

  1. Creati o strategie

Incepeti cu dreptul prin crearea unei strategii de social media. Este posibil ca toate aceste postari si tweet-uri de pe Facebook sa nu va ajute prea mult vanzarile fara o planificare adecvata.

In primul rand, determinati obiectivele prezentei dvs. pe retelele sociale, fie ca este vorba de atragerea mai multor clienti, de cresterea recunoasterii marcii sau de imbunatatirea serviciului pentru clienti. Decideti cine este publicul dvs. tinta si descrieti o strategie de continut care sa acopere:

mesajele tale cheie

tipuri de continut care va atrage publicul dvs

o lista de cuvinte cheie care descriu afacerea dvs. Veti folosi aceste cuvinte in continutul dvs. pentru a va ajuta sa va pozitionati mai sus in cautarile pe internet pentru acesti termeni.

In al doilea rand, creati un plan de actiune care stabileste responsabilitatile angajatilor pentru sarcinile din retelele sociale si un program de publicare pentru postari.

  1. Optimizati-va site-ul

Cea mai mare pagina de socializare din lume nu iti va face prea bine daca ii atrage pe fani catre un site web ingrozitor – unul care este greu de navigat si afectat de text incarcat.

Un site web curat, atractiv, cu imagini convingatoare este extrem de important pentru a converti fanii retelelor sociale in clienti platitori. Vizitatorii nu ar trebui sa faca multe clickuri sau sa deruleze pentru a gasi ceea ce doresc. Paginile de pe site-ul dvs. ar trebui, de asemenea, sa prezinte in mod vizibil informatiile dvs. de contact si indemnuri clare la actiune – o caseta sau o imagine care le cere vizitatorilor sa intreprinda actiunea pe care o cautati (de exemplu, sa va cumparati produsele, sa contactati un reprezentant de vanzari).

  1. Creati pagini de destinatie unice

Imbunatatiti-va sansele de conversie creand pagini de destinatie unice pentru fiecare dintre paginile dvs. de socializare. Aceasta este o pagina web speciala conceputa special pentru vizitatorii care sosesc de pe o pagina de socializare. Asigurati-va ca aveti mesaje consecvente si un indemn clar la actiune pe pagina de destinatie.

  1. Folositi vanzarile sociale

Vanzarea sociala este procesul de construire a unei retele pe site-uri precum LinkedIn si Facebook pentru a face conexiuni si a te prezenta ca un expert in domeniul tau.

Pentru a incepe, cercetati companiile cu care sunteti interesat sa faceti afaceri si sa descoperiti cu cine ati dori sa intrati in legatura. Apoi, conectati-va si incepeti sa construiti o relatie cu acesti oameni prin partajarea continutului, invitandu-i la evenimente sau prezentandu-le potentialilor clienti.

  1. Explorati functiile de conversie ale retelelor sociale

Platformele de social media permit acum companiilor sa-si promoveze direct produsele si serviciile cu reclame platite.

Facebook, de exemplu, va permite sa creati oferte speciale care pot fi valorificate pe site-ul dvs. web sau in magazin. De asemenea, puteti crea reclame care sa va afiseze catalogul unui public tinta sau chiar sa promovati vizitele in magazin pentru persoanele din apropierea locatiei dvs. Instagram are caracteristici similare care pot fi folosite pentru a viza direct consumatorii.

  1. Masurati, invatati si optimizati

Ca in orice conversatie, ascultarea este jumatate din treaba. Asigurati-va ca monitorizati ceea ce spun si fac fanii. Priviti ce fel de continut provoaca cea mai mare reactie si duce la cele mai bune rate de conversie. Si monitorizati alte companii de succes din industria dumneavoastra pentru a vedea ce fac pe retelele sociale.