Importanta Google Analytics si Google AdWords a crescut vertiginos de-a lungul anilor. Astazi, orice agent de marketing online care doreste sa depaseasca clasamentul motoarelor de cautare trebuie sa foloseasca aceste doua servicii oferite de Google. Scopul cel mai important al programelor de certificare este a ajuta clientul sa ajunga in varf.
Ce trebuie sa stii despre programele de certificare Google Analytics si Google AdWords
In timp ce practic orice marketer foloseste AdWords si Analytics, doar cativa dintre ei iau in considerare de fapt sa se inscrie in programele de certificare Google pentru fiecare instrument. Google are un curs de certificare care va permite sa invatati dezavantajele Analytics si AdWords si sa deveniti un agent de marketing si un manager publicitar mai bun.
Pana la urma, certificarea nu garanteaza rezultate. Inca mai trebuie sa faci eforturi pentru a-ti optimiza site-ul si a-l duce in fruntea clasamentului. Deci, in aceasta privinta, programele de certificare AdWords si Analytics par a fi destul de inutile.
Beneficiile certificarii Analytics
Imbunatateste competenta
Cel mai mare si cel mai important beneficiu al certificarii Analytics este ca iti imbunatateste competenta in utilizarea instrumentului. In program, veti afla despre complexitatile Analytics si despre cum puteti profita la maximum de functiile si instrumentele pe care vi le ofera. In general, veti deveni un utilizator Google Analytics mai bun, lucru care va va ajuta foarte mult pe termen lung.
Obtineti un avantaj fata de concurenti
Desi majoritatea agentilor de marketing nu reusesc sa vada beneficiile tangibile ale certificarii Google in Analytics, puteti obtine un beneficiu intangibil major. Cand finalizati programul, puteti scrie ca sunteti certificat de Google in utilizarea Analytics. Este posibil ca mai multe persoane sa doreasca sa utilizeze serviciile dvs. dupa ce obtineti certificarea. Prin urmare, obtineti un avantaj clar fata de concurentii dvs.
Imbunatateste perspectivele
Cu cunostinte interne despre Analytics, il veti putea folosi ca un profesionist. Exista multi agenti de marketing care cunosc Analytics ca pe dosul mainii lor, dar programul va va oferi cateva trucuri si tactici secrete pe care le puteti utiliza, care va vor imbunatati perspectivele de a ajunge la varf.
Beneficiile certificarii AdWords
Instruiti-va prin intermediul Google-ului
Fiecare marketer poate pretinde ca stie cum sa foloseasca Google AdWords, dar cei mai multi dintre ei nu se pot lauda ca au fost instruiti de Google. Google va va instrui prin intermediul programului de certificare cum sa utilizati instrumentele AdWords in cel mai bun mod posibil. In acest fel, atunci cand sunteti certificat Google AdWords, veti fi un expert cu adevarat in acest sens.
Impresioneaza clientii
Google va va sustine abilitatile cu AdWords dupa ce veti finaliza programul. A fi sustinut de Google este una dintre cele mai importante moduri prin care va puteti impresiona clientii si va creste sansele de a va extinde clientela. Tot ce este nevoie este sa va inscrieti la programul de certificare Google. Veti deveni partener certificat Google.
Aflati despre alte instrumente
Instrumentele Google pentru SEO sunt interconectate. Cand inveti sa folosesti unul, poti sa afli cateva indicatii despre cum sa le folosesti pe celelalte. Acelasi lucru este si cu AdWords. Invatand sa utilizati AdWords in profunzime, veti deveni un utilizator Google Engage mai bun, impreuna cu alte servicii si instrumente.
Acestea sunt cateva dintre beneficiile pe care le puteti obtine din certificarea Google Analytics si AdWords.