Cum se poate defini o lista de afaceri locale

Sa iti faci remarcat afacerea online devine din ce in ce mai greu, in special pentru afacerile locale. O modalitate incercata si adevarata de a atrage atentia pe care o cauti este prin inregistrarea intr-o lista de afaceri locale.

Ce este o lista de afaceri locale

O lista de afaceri locale, cunoscute si sub denumirea de citate locale sau directoare de afaceri locale, sunt orice profil online care mentioneaza un NAP de afaceri (nume, adresa si numar de telefon) si alte detalii cheie pentru companiile concrete.

Diferite tipuri de listari de afaceri locale

Cand vine vorba de inregistrarile de companii locale, exista cateva tipuri diferite:

Rezultatul cautarii organice: primul este un rezultat al cautarii organice. Compania nu a creat aceasta lista, ci Google a facut-o din cauza tacticilor SEO puternice ale site-ului companiei.

Rezultatul cautarii platite: al doilea este un rezultat al cautarii platite. Veti observa ca aceste listari spun ceva de genul „anunt” sau „sponsorizat” deasupra rezultatului. Aceasta inseamna ca compania a platit pentru ca lista de afaceri locale sa apara prima pe lista.

Profil de companie Google: Profilul de afaceri Google, cunoscut anterior ca Compania mea pe Google, produce, de asemenea, inregistrari de companii locale. In exemplul de mai jos, veti vedea ca o lista are cuvantul „sponsorizat” deasupra ei, iar una nu. Lista sponsorizata este un anunt Google Business Profile platit, in timp ce cel de mai jos a creat pur si simplu o inregistrare gratuita Google Business Profile.

Google Guaranteed: Google ofera, de asemenea, inregistrari Google Guaranteed, care reprezinta un aspect complet diferit al ofertelor platite de inregistrari de afaceri locale ale Google. Aceste inregistrari sunt mai mici decat inregistrarile obisnuite de companii locale si contin doar numele companiei, recenziile acestora, programul de functionare si cati ani au fost in activitate.

Ele sunt valoroase pentru afacerile fizice, deoarece apar chiar in varful SERP. Ele sunt, de asemenea, valoroase pentru consumatori, deoarece aceste companii au trecut si un proces de verificare Google. In unele cazuri, Google poate rambursa un client in cazul in care acesta nu poate lucra cu o companie garantata de Google.

Elementele cheie ale unei liste de afaceri locale

Fie ca este vorba despre Google, Facebook, Yelp sau oricare dintre nenumaratele directoare de nisa de acolo, trimiterea catre directoare de afaceri este un proces obositor.

Fiecare lista de afaceri va oferi probabil urmatoarele informatii

  • Numele afacerii
  • Adresa fizica
  • Site-ul web
  • Numar de telefon
  • Descrierea activitatii
  • Categorii
  • Slogan
  • Profiluri sociale
  • Certificari
  • Marci oferite
  • Numere de telefon alternative

Ce cauta Google in listarile de afaceri locale?

Google inca isi clasifica rezultatele locale analizand urmatoarele domenii:

Relevanta – relevanta se refera la cat de bine rezultatele cautarii reflecta interogarea utilizatorului. Alocarea timpului pentru a va completa profilurile de inregistrare locala (in special GMB) ajuta Google sa potriveasca mai bine afacerea ta. cu publicul potrivit.

Distanta – Google ia in considerare si proximitatea atunci cand stabileste clasamentele locale. Daca utilizatorii nu specifica o locatie exacta, Google va folosi datele existente despre afacerea ta pentru a o clasa pe locul potrivit.

Proeminenta – Aici incep sa intre in amestec citarile. Proeminenta, conform Google, se refera la cat de „cunoscuta” este afacerea ta. Mai multe intrari in mai multe directoare (de renume) te pot ajuta sa iti imbunatatesti clasamentul.