Ce este marketingul de continut si de ce este atat de important

Crearea de continut bun este o provocare pentru multi antreprenori care nu sunt obisnuiti sa vorbeasca despre afacerea sau industria lor intr-un forum public. Deci, ce este marketingul de continut si cum o faci? Este vorba despre crearea de continut grozav ca o modalitate extrem de eficienta de a gasi noi clienti si de a-i pastra pe cei pe care ii aveti. Buletine informative distractive prin e-mail, postari perspicace pe blog, videoclipuri explicative si alt continut online va ajuta sa va construiti un public si sa va pozitionati ca expert in domeniul dvs.

Ce este marketingul de continut si de ce este atat de important

Este important sa dezvaluiti mai multe despre afacerea dvs

De asemenea, puteti sa dezvaluiti ceea ce se intampla in interiorul afacerii dvs. Vorbeste despre castigurile tale, dar si fiti sincer despre problemele cu care va confruntati si despre cum va straduiti sa le imbunatiti in beneficiul clientilor dvs. De asemenea, puteti promova organizatiile caritabile pe care dvs. si personalul dvs. le sustineti in comunitatea dvs.

De asemenea, poate doriti sa micsorati si sa discutati unele dintre marile provocari cu care se confrunta industria dvs. Sa recunoastem – avem, in mod colectiv, intervale de atentie foarte scurte cand vine vorba de internet. Deci nu trebuie sa generati intotdeauna un videoclip de mare productie sau un articol de 800 de cuvinte pentru a duce treaba la bun sfarsit. Cunoasterea publicului si a obiceiurilor acestuia va va ajuta sa creati continutul potrivit.

Reduce refoloseste recicleaza

Exista o cantitate imensa de continut creat pe internet in fiecare zi. O parte dintre ele se refera la afacerea dvs., asa ca de ce sa nu profitati de ea?

Impartasirea continutului bun de la altii poate fi la fel de puternica ca si crearea propriului continut. Deci, daca gasesti o postare buna pe LinkedIn, distribuie-o si adauga-o pe pagina ta Google+.

De asemenea, ar trebui sa parcurgeti arhivele dvs. in cautarea materialelor pe care le puteti utiliza. Exista un articol pe care l-ati scris pentru ziarul local sau un videoclip pe care l-ati facut pentru o prezentare? Le puteti refolosi online.

Faceti un calendar de continut

Un calendar de continut poate ajuta. Alegeti in calendar date regulate cand veti adauga anumite tipuri de continut si respectati-le. Te va ajuta pe tine si echipa ta sa stabilesti cat de des ar trebui sa postezi continut si sa te mentina disciplinat in a face munca.

O alta intrebare frecventa este: ar trebui sa postez intr-un program regulat, cum ar fi o data pe saptamana, sau ar trebui sa postez cat mai des posibil?

Este important sa fii consecvent

Ei bine, nu exista niciun raspuns la asta. Dar, cu siguranta, fiind consecventi atuurile comunicand prea des, (sau mai probabil) prea rar. Este important sa va asigurati ca ramaneti activ pe canalele dvs. Nu abandona brusc publicul doar pentru ca esti ocupat sau, mai rau, te plictisesti.

M-am confruntat cu propriul meu blog in care ritmul meu a incetinit in ceea ce priveste volumul. Dar incerc sa postez de cel putin cateva ori pe luna si sa raman super activ in spatiul social media pentru a mentine liniile de comunicare deschise cu publicul meu.