Audit Seo

Audit Seo

Cu totii stim ca optimizarea SEO este nu numai importanta ci si esentiala pentru orice afacere online, asadar ea trebuie sa inceapa in momentul lansarii siteului, si nu trebuie sa se termine niciodata. Asadar, inainte de inceperea propriu-zisa a optimizarii, e nevoie de un audit SEO pe baza caruia se va creea strategia respectiv punctele

Reviews criteria 1
Reviews criteria 2
Reviews criteria 3
Reviews criteria 4
Cu totii stim ca optimizarea SEO este nu numai importanta ci si esentiala pentru orice afacere online, asadar ea trebuie sa inceapa in momentul lansarii siteului, si nu trebuie sa se termine niciodata. Asadar, inainte de inceperea propriu-zisa a optimizarii, e nevoie de un audit SEO pe baza caruia se va creea strategia respectiv punctele
92.3
0
Reviews criteria 1
0
Reviews criteria 2
0
Reviews criteria 3
0
Reviews criteria 4
Summary rating from 0 user's marks. You can set own marks for this article - just click on stars above and press "Accept".
0.0

Cu totii stim ca optimizarea SEO este nu numai importanta ci si esentiala pentru orice afacere online, asadar ea trebuie sa inceapa in momentul lansarii siteului, si nu trebuie sa se termine niciodata. Asadar, inainte de inceperea propriu-zisa a optimizarii, e nevoie de un audit SEO pe baza caruia se va creea strategia respectiv punctele ce vor fi parcurse de-a lungul operatiunii. Asta pentru ca lucrurile trebuie facute ''ca la carte''.

Putem spune despre SEO ca da, este un lucru general si poate fi definit printr-un singur cuvant si-anume ''links'', insa nu se desfasoara la fel in cadrul tuturor siteurilor. Exista nise destul de slab dezvoltate unde un site cu continut de calitate si optimizare on-page va ranka pe primul loc, asta pentru ca pur si simplu nu are cu cine sa concureze. Exista insa si nise unde, pentru a ocupa pozitii fruntase, e nevoie de ani de munca si mii de ore de lucru pe partea de SEO - si nici macar asta s-ar putea sa nu-ti garanteze locul 1 daca nisa e pur si simplu supra-incarcata.

Analiza site-ului

In prima etapa a optimizarii se incepe cu analiza amanuntita a site-ului ce va fi optimizat. Aici incadram cuvintele cheie respectiv densitatea acestora, optimizarea on-page (site-ul trebuie sa fie ''prietenos'' cu motoarele de cautare cat si cu utilizatorul si trebuie sa ofere o experienta cat mai placuta de navigare). O alegere potrivita a cuvintelor cheie este importanta pentru viitoarele conversii pe care le va face site-ul.

Analizarea concurentei

Pentru ca SEO, in sine, este o competitie si in orice fel de competitie e important sa-ti cunosti foarte bine concurenta, al doilea pas in optimizarea SEO este reprezentat de aflarea ''punctelor slabe'' ale concurentei cat si de avantajele acesteia. Aceste aspecte vor cantari mult in momentul in care echipa noastra va lua decizii cu privire la portofoliul de backlinks.

Optimizare

Dupa ce ambele analize preliminare au fost facute, e timpul pentru munca mai concreta. Si-anume va trebui ca tot ce tine de siteul dvs. sa fie impecabil din punct de vedere SEO. Continutul va fi optimizat conform cuvintelor cheie vizate ce au fost stabilite in primul audit, siteul va avea parte de cea mai buna optimizare on-page si, in final, va fi pregatit pentru pasul final si-anume link buildingul.

In final, dupa ce toate cele 3 etape au fost finalizate cu succes iar raportul auditului a fost intocmit si trimis catre client, se va demara campania SEO prin adaugarea de backlinks in functie de scopul si bugetul fiecarui site.

Posturi Asemanatoare

Lasa un comentariu

Minimum 6 characters