Home All Posts Lista Servicii Seo Campanii Profesionale Pay-Per-Click

Campanii Profesionale Pay-Per-Click

Campanii Profesionale Pay-Per-Click

Pay-Per-Click (PPC) Advertising este reprezentat de catre campaniile, implicit reclamele Adwords. Ele reprezinta o metoda mai rapida de a pozitiona site-ul pe primele locuri in Google dupa anumite cautari. Desi o astfel de campanie este destul de costisitoare pe nisele cu concurenta ridicata, putem observa ca mai toate business-urile mari se folosesc de aceasta metoda

Reviews criteria 1
Reviews criteria 2
Reviews criteria 3
Reviews criteria 4
Pay-Per-Click (PPC) Advertising este reprezentat de catre campaniile, implicit reclamele Adwords. Ele reprezinta o metoda mai rapida de a pozitiona site-ul pe primele locuri in Google dupa anumite cautari. Desi o astfel de campanie este destul de costisitoare pe nisele cu concurenta ridicata, putem observa ca mai toate business-urile mari se folosesc de aceasta metoda
95.3
0
Reviews criteria 1
0
Reviews criteria 2
0
Reviews criteria 3
0
Reviews criteria 4
Summary rating from 0 user's marks. You can set own marks for this article - just click on stars above and press "Accept".
0.0

Pay-Per-Click (PPC) Advertising este reprezentat de catre campaniile, implicit reclamele Adwords. Ele reprezinta o metoda mai rapida de a pozitiona site-ul pe primele locuri in Google dupa anumite cautari. Desi o astfel de campanie este destul de costisitoare pe nisele cu concurenta ridicata, putem observa ca mai toate business-urile mari se folosesc de aceasta metoda de promovare datorita bugetelor ce le permit acest lucru.

Metoda este una de scurta durata, daca suma alocata de site-ul promovat nu este una prea mare. Pe nisele cu o concurenta mai scazuta, din investirea a doua sume egale - una in Adwords si una intr-o campanie de linkbuilding - se va dovedi mai eficienta a doua varianta. Cel mai probabil bugetul pentru Adwords se va epuiza dupa nu foarte mult timp, iar din acel stadiu site-ul nu va mai converti. O campanie SEO bine gandita, insa, va reusi sa-l fixeze pe primele pozitii pentru o perioada mai lunga de timp.

Bineinteles, recomandarea noastra ar fi punerea in aplicare a ambelor strategii, asta in functie de anumite aspecte precum: bugetul fiecarui site, nisa, concurenta, numarul de cautari lunare cat si nivelul pe site-ul trebuie sa-l atinga.

De exemplu, daca un concurent vine din urma cu o campanie de SEO foarte buna, acaparand pozitiile pe care site-ul dvs. le ocupa si stiind faptul ca va dura ceva timp pana cand o campanie la fel de buna va va pozitiona la loc, niste bani investiti in Adwords s-ar putea sa fie o solutie buna - dar de scurta durata insa - insa suficienta cat site-ul sa nu piarda prea multi clienti pana cand reuseste sa revina pe locuri mai favorabile in serps.

In concluzie, Pay-Per-Click Advertisingul poate fi o metoda de promovare excelenta dar totodata si una paguboasa pe termen lung, de la caz la caz, dupa cum am relatat si in al 3-lea paragraf. Combinand insa optimizarea SEO cu o campanie Adwords reusita, site-ul dvs. va primii un ''boost'' foarte rapid, fapt ce va fi vizibil in castigurile site-ului.

Posturi Asemanatoare

Lasa un comentariu

Minimum 6 characters